Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 75

Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 71

Warning: Memcache::add() [memcache.add]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 65
wheelsnext.com Complaint - Help
wheelsnext.com Complaint

wheelsnext.com Complaint

ADVERTISEMENT

Help


On March 22, 2010 I ordered a set of wheels and tires from this company. I received a call within 24hrs confirming my order, no problem. I called them the following day to confirm that everything had been ordered and "good to go". I had no call back so i decided to email my sales rep. He replied that everything has been ordered and everything is fine. Good I thought, so I called again the following Monday to confirm again and they told me that the had to order the rims from the manufacture. No problem, they ordered them. I waited a whole week and I didn't get a tracking number so I called them the following monday (march 29th)and they told me that the manufacture didn't have the wheels and it would take me 3mos to get the rims. Hmm, they knew they had no rims, but decided to take my money anyways. On top of that they tried to sell me other products and charge me more for them. Do I smell a bait and switch? Finally, the next day I called and they gave me some options none of them worked out and they lost my trust. I cancelled my order and am waiting to get my money back. They told me it would take 4-6 days and its been 8days today. Supposably, my refund was sent out today, but I have been lied to over the phone at least once everytime about the wheels. I feel like I was led into a bait and switch.

I went to get the Boss 335 Rims and they wanted around 1450$ for them. I went to bell tire and got the same rims with better tires for 1120$.


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to wheelsnext.com
SUBMIT a ticket
for wheelsnext.com
WATCH videos
for wheelsnext.com
More wheelsnext.com Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for wheelsnext.com

BUSINESSES REPLY HERE

Company was claimed GREAT NEWS, this company has Partnered with MeasuredUp and uses it to answer you!
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


MotorCity10 says: (8 years ago)
 0
It doesn't matter. You guys have extremely poor customer service. My purchase went elsewhere. I don't care what or who you called. I got my wheels and tires cheaper than your website. I know you guys don't manufacture wheels. What made me angry is you guys processed my payment without knowing if you had the wheels in stock. I didn't order the wheels I wanted just to switch to a different rim. Maybe update your website for whats instock/whats not instock.

I did get my refund back though, I just had to call and follow up once a day. Also I've directed 5 of my friends to go elsewhere for wheels. Sorry but as a paying customer and being extremely paitent with your group I was sick of being pushed around.



Wheelsnextinc says: (8 years ago)
 0
Hello Customer,

I am sorry you feel that way about our company. Please accept our deepest apologizes.

When you placed your order online, the wheels you specifically asked for were out of stock. Our sales tech experts will always recommend an alternative wheel that is similar to the one in question.

We do this out of courtesy and most customers appreciate the effort we put in to find them some wheels that they will like.

Please understand that we don't manufacture Boss wheels, we are a distributor for them.

Also, I called The company you claim to have sold you the wheels for a lower price with better tires, and they do not even carry BOSS wheels.

If you have any questions or would like to get in contact with me, please do not hesitate to reach me at our customer service number, or via email ( Rafael.gonzalez@wheelsnext.com)






login with Facebook and share your reviews

More wheelsnext.com reviews



[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team